سخنان ناب بزرگان و فرهنگ گمشده

سخنان ناب بزرگان و فرهنگ گمشده

سخنانی که دلسوزانه با ما حرف می زنند
سخنان ناب بزرگان و فرهنگ گمشده

سخنان ناب بزرگان و فرهنگ گمشده

سخنانی که دلسوزانه با ما حرف می زنند

جوک : گروه مخالف!

مهم نیست تو کدوم گروه باشی ، مهم اینه که همیشه توی گروه مخالف بیشتر خوش می گذره …

نظرات 1 + ارسال نظر
Nilofar دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.nilofar90000.blogfa.com

سلام خسته نباشی دوست گلم
وبلاک خوب پر محتوایی داریی
از تمامی مطلبی که نوشته بودی واقعا لذت بردم.
راستی
یه خواهشی داشتم دوست عزیز ، اگر این لطف رو بکنی خیلی ممنون میشم.
من چند روزی هست دنبال آلبوم یه خواننده می گردم پیدا نمیکنم اگر این لطف رو کنی برام پیدا کنی، تو وبلاگت قرار بدی من دانلود کنم خیلی ممنون میشم.
تا اونجایی که میدونم.
اسم خواننده ( پویا یزدانی ) هست.
اسم آلبومش ( بی وفا ) هست.
منتظرت هستم.
راستی خودتم
دوست دارم خودمت آهنگشو گوش بدی نظورتو در مورد آهنگهایی که گوش میدم رو بگی.
اگه تونستی کد پیشواز ایرانسل شم برام پیدا کن.
با تشکر نیلوفر...

ممنون از نظری که برایم گذاشتی
لنکش را در وبلاگتان گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد