سخنان ناب بزرگان و فرهنگ گمشده

سخنان ناب بزرگان و فرهنگ گمشده

سخنانی که دلسوزانه با ما حرف می زنند
سخنان ناب بزرگان و فرهنگ گمشده

سخنان ناب بزرگان و فرهنگ گمشده

سخنانی که دلسوزانه با ما حرف می زنند

جوک : مرکز نخبگان ایران


زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن ... میگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مرکز نخبگان ایران

نظرات 3 + ارسال نظر
پدرام دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://zibaeeha.blogsky.com/

دوست دارم خوب زندگی کنم تا زندگی برایم لذت بخش باشد
دوست دارم لذت خوب بودن را به دیگران هم بیاموزم تا بازهم
من لذت ببرم.

ناهید پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام مرسی از لطیفه ها خوب بود

sara سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

زندگی انقدر طولانی نیست که تمام تجربه های انرا عملا ثبوت برسانیم. برای پیشرفت و اسایش بهتر تا میتوانیم باید از تجربه های دیگران استفاده کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد